frumusețea consumatorului (to buy or not to be)
1aprilie 24, 2019 by admin
în ceața identitară
doar termenul de livrare mai desparte
promisiunea de faptă
profesioniști ai concedierilor masive,
sunteți pe toate gardurile,
nu mai trebuie să treceți proba de casting
nici să vă cheme George Clooney
(el era oricum la înălțime).
alegerea n-a fost inteligentă:
pe click-urile noastre avide
se bazează studiile de piață
furtul de date personale.
criza e greu de prezis și mai greu de gestionat:
nu-mi permit luxul așteptării
până se prescriu toate faptele.
încă n-am idei clare despre calitatea vieții
(quinoa, fitness, viniluri?) – ce să mai vorbim de planul B;
cât din PIB îmi revine pe cap de locuitor
cîți metri de spațiu verde
în țara asta europeană doar în acte
(silită, dar nu prea silitoare)?
frumusețea ne vine din statistici,
donații și chestionare completate
cu maximum de sinceritate.

In the early 2000’s, the economic climate was declining, but for an unknown reason, the shoppers of the United Kingdom, did not stop their holiday spending. This piece of Banksy’s work reflects an outrage at the level of consumerism during Christmas – a time meant for focusing on the Christian values of charity and giving.
Sursa:
http://www.blogs.buprojects.uk/2015-2016/rachelrichardson/2015/11/16/banksys-consumer-jesus-2004/

Category Uncategorized | Tags:
Îmi place liniștea de aici. Te-ai retras frumos pentru a te reface (desperechere). Ce puțini mai înțeleg asta! Mă delectez la tine.